mandag den 5. december 2011

Arkitektskolens Julebazar

Søndag eftermiddag stod i julens tegn, da jeg aflagde et visit på Arkitektskolens jule bazar. Meget kan man sikkert sige om studerende, men hold nu op hvor er de altså åndssvagt kreative derhenne! Hvert år producere de studerende sindssygt mange seje ting, som de så sælger på bazaren. Og det er altså de rene unika fund, du kan gøre dig. Her er et par stykker jeg faldt over:

1. Interaktive puder med QR Codes trykt på. Du kan scanne din pude med din smartphone, som så afhængig af kode, fører dig hen på sider som TV-oversigten, IMDB, vejret osv. Lige til at have liggende i sofaen.


2. Fine svale øreringe i plexiglas.


3. Forfærdelig sjovt keramik fad til servering. Med King Kong på.


4. Simpel, men cool lampe. Fatningen var skåret ned i træet, så lys-pære og træ hang sammen i ét. Til at have stående på bord eller hænge op på væggen i flere forskellige størrelser.


5. Seje og rå bling bling smykker en masse.
I skal simpelthen tjekke Vizu.al accessories ud på etsy.com. Pigen bag mærket laver simpelthen de sejeste øreringe! Fortryder allerede jeg ikke købte nogle!



Follow me on Bloglovin'

9 kommentarer:

  1. Årh det ser fedt ud :-) Er det ovre????
    Gad godt nå derind...

    SvarSlet
  2. Hej CP. Desværre er det ovre ja. Det foregik i weekenden. Det var ellers helt sikkert anbefalelsesværdigt! Du må tage revanche næste år :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde ord, Nanna!

    For at hjælpe dine læsere, vil jeg tillade mig at linke til min etsy-side for Vizu.al Accessories

    http://www.etsy.com/shop/VIZUALaccessories?ref=pr_shop_more

    Tusind tak!

    Zuhal

    SvarSlet
  4. Hej Zuhal! Jamen velbekomme :) Jeg har faktisk allerede linket til din etsy side i indlægget. Det er markeret med fed skrift. Men et ekstra link skader aldrig :) Og så kom jeg i øvrigt til at købe et par af dine øreringe i går. Jeg kunne simpelthen ikke lade være. De var så fine! Så mon ikke jeg laver endnu et indlæg om dig senere igen :)

    SvarSlet
  5. Hej igen Nanna! Ja jeg så godt mailen, som har jeg fået angående din bestilling.. det var de sidste par tilbage, så jeg er glad for at du kommer til at eje dem ;) ligeså snart jeg får tid, laver jeg en ny kollektion, så følg endelig med :) (og hvor er jeg dum jeg ik så linket med fed skrift.. haha)

    Ha det godt!

    SvarSlet
  6. hej nanna.
    fin blog du har:)

    Hvis nogen er intereseret kan man kontakte mig via min hjemmeside: www.laerkelangballe.dk hvor man også kan se flere billeder:)

    bedste hilsner - og god jul

    lærke langballe

    SvarSlet
  7. ps: det er mig der har lavet gorilla-fadet:)

    SvarSlet
  8. Hej Nanna. Nu har jeg bestilt og fået den der BHA Gel fra Paulas choice .
    Kan se nu når jeg kigger ordenligt efter at du har linket til lotionen mod tør ud :-)

    kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål, men ved du om man bare skal 'vaske' ansigtet i den, eller om man skal beholde den i ansigtet? :-)
    Du må rigtig gerne svare inde på min blog :-)

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej Lærke - Tak for din kommentar! Og godt du giver dig til kende. Det var virkelig nogle seje ting du havde lavet :)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner