lørdag den 10. december 2011

RockStar



Klam Einstein om dagen. Laber Rock Chick om natten. Det beskriver vist meget godt min fredag. Og mit liv, i øvrigt.

Dagen igår var jeg låst inde med min bachelor. Men om aftenen stod den på koncert på Bridgewater med Funkarella. Og hvilken fest! Publikum var SÅ vilde! Det var simpelthen så sjov en aften, og vi havde blæsere med og det lød bare knald hamrende godt. Det var sådan en aften, hvor man bare havde lyst til at gå ud og drikke rigtig mange øl bagefter. Men ak. Bachelor kalder.

Jeg tog et par billeder fra scenen af publikum:



Folk der danser amok er ikke de nemmeste at fange et gyldent kodak moment af.

Jeg har købt en ny bodystocking fra Ganni, som jeg indviede igår. Sat sammen med stram, sort nederdel og høje hæle. Jeg har aldrig ejet noget fra Ganni før, da det er i den lidt dyrere pris ende, men hold nu op hvor er kvaliteten og pasformen altså god! Jeg fik i hvertfald mange komplimenter for den.





I kan i øvrigt se bodystockingen lidt bedre her, detalje-wise altså. Jeg tror jeg bliver rigtig glad for den!

Nu må jeg hellere hoppe tilbage til det der bachelor projekt. Eller hoppe ned at træne. Eller gøre rent. Pyha, det er utroligt, så mange ting der pludselig er tusind gange mere spændende, når man skal skrive opgave :)

Follow me on Bloglovin'

3 kommentarer:

  1. Hej Nanna,
    Hvad størrelse har du købt bodystockingen i?
    - Stine :)

    SvarSlet
  2. Hej Stine!
    Jeg har købt min i str S. Jeg bruger også normalt S hos andre mærker. Bodystockingen er rimelig stretch i det, hvis det er til nogen hjælp?

    SvarSlet
  3. Helt bestemt! Bruger også normalt S, men man ved bare aldrig med sådan nogle ting :) Så mange tak!

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner