fredag den 16. december 2011

Måneds blog rekord!




Det er nu en måned siden, at jeg begyndte at registrere mine besøg hos Google Analytics. Og på den måned har jeg fået over 13.000 visninger på min blog. Det er jeg virkelig glad for! Så tusind tak kære læser, fordi lige præcis DU gider at være med i nannajenners liv.

På denne måned har jeg så også kunne se hvor mine læsere kommer fra, og der må jeg sige, at jeg alligevel er lidt overrasket over at nannajenner er blevet SÅ international! Det er jo nok det der globalisering. Eller også er mine venner bare meget berejste i verden. Uanset hvad, så skal mine udenlandske læsere da heller ikke snydes. Så her kommer en række tak til jer alle, oversat selvfølgelig, i bedste McD stil:

Vielen Dank!

Takk!

Thank you!

Obrigado!

Merci!


Vi fejrer det med et lidt ældre billede i dagens anledning. Ih guder det giver mig lyst til at få langt hår, krøller og pandehår igen!


Follow me on Bloglovin'

2 kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner