tirsdag den 13. december 2011

Adventsgave: Rituals produkter

Jeg kæmper mig stadig frem med det der bachelor. Pyha. Det er en ordentlig omgang. Om under en uge er jeg fri! Eller fri og fri. Jeg er i hvertfald færdig.

Men nu er det jo jul. Det må vi ikke glemme. (Kan mon overhovedet glemme det er jul i dagens Danmark? ALT er jo jul! Jule-tv, jule-mad, jule-shopping, jule-tilbud, jule-lys, jule-fester, jule-you-name-it!) Og med jul kommer gaver.
Jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke længere tror på julemanden. Eller også tror han ikke længere på mig. Same same, for jeg får ihvertfald ikke nogen pakker af ham længere i min sok.
Derfor er julen jo heldigvis en fremragende undskyldning for at give sig selv gaver. Det er jo kun advent 4 gange om året, ikk?

I adventsgave var jeg derfor så heldig at få 2 gaver af mig selv, som viste sig at være lige præcis det jeg ønskede mig. Katjing!


De indeholdt et duftlys og duftpinde til hjemmet. Jeg har altid synes at sådan noget var lidt fimset, men min kære roomie Kirstine har masser af sådan nogle fine dimser på sit værelse, og der dufter altid så dejligt inde hos hende. Så efter at have sniffet til dem her rigtig mange gange i Magasin gav jeg dem altså til mig selv i gave.



De har henholdvis duftene 'Tea With Love' og 'Under a Fig Tree'. Og det var simpelthen så skønt at komme hjem til et velduftende værelse i dag. Lyset dufter selvfølgelig kun hvis det tændes, men pindene derimod udsender en svag, men behagelig duft hele tiden. Jeg er allerede fan!

Rituals produkterne er ikke særligt dyre i forhold til andre slags på markedet. Jeg gav 149 kr for pindende med beholder og 99 kr for lyset, som har en brænde tid på 50 timer. Ikke dårligt. De er en oplagt gave idé her til jul, synes jeg. Rituals kan kun fåes i Magasin, men så er det jo også heldigt at Magasin har en webshop lige her, hvor de kan købes.



Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

  1. Der intet som duftlys der kan sætte en skøn stemning :-)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner