torsdag den 8. december 2011

Drømmekrop part II

Som jeg skrev for et par uger siden, så har jeg jo gang i en mission. Projekt drømmekrop, som i kan læse om her.  Indtil nu har det gået knald hamrende godt med kosten. Masser af proteiner og nedskæring af kulhydrater. Simple as that. Og det har helt sikkert givet pote. Især i forhold til min M&M's kost før!

Træningen derimod har været....so so. Eller. Det vil sige nul. Som i slet ingen (medmindre det at gå i Netto tæller som dagsmotion?) Men nu bad jeg jer jo også om, at være mine online personlige trænere. Og jeg har altså ikke hørt nogen som helst overhovedet sige: "Let så rumpetten og kom ned og træn Nanna Jenner!". Såååå. Jeg føler ligesom vi er fælles om den fadæse. Right?

Men i morges fik jeg så endelig brudt den onde minus-motion-cirkel og kom ned og træne (ja, du er dygtig Nanna), og prøv selv at se hvor sej jeg følte mig bagefter:


Jeg vil godt indrømme, at jeg har haft et forstyrret forhold til mad. Og været både lidt for tyk og lidt for tynd gennem årene. Men målet nu er, at blive sund, veltrænet og slank. Jeg har ikke en skid muskler og en lidt for høj fedt procent. Jeg er nok det man kalder for tynd-fed. Men det vil jeg altså gerne ændre på, så jeg kan blive tilfreds med min krop. Og passe på den i det lange løb. Jeg er jo ved at blive gammel!

Sådan her ser jeg altså ud lige nu. Fra min gode vinkel, altså:



Som i kan se, er der lidt vej endnu, til jeg ligner hende der Kenza, but I'm on the right track!

Jeg skulle egentlig have været til foredrag med mr. MacDonald igår. Chris MacDonald, that is. Men jeg havde gang i et højtbelagt åndeligt og spirituelt møde med den anden verden. Mere om det senere...


Follow me on Bloglovin'

6 kommentarer:

  1. Let så rumpetten og kom ned og træn (mere) Nanna Jenner!
    Og tak for en fin blog - det er hyggeligt at læse med (:
    Hilsen Stine (:

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du ha' Stine! Det er jeg hammer glad for du synes :) Og ja - nu hvor du ligefrem pisker mig afsted, må jeg hellere tage ned og træne imorgen også :)

    SvarSlet
  3. Jeg hepper på dig Nanna! :-D
    Men jeg synes ikke at du trænger til at tabe dig, men man kan ALTID træne så man får strammet op.

    Jeg burde faktisk også til at spise lidt sundere, hepper du på mig så :-D?

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Åh Sandra - synes alle piger ikke altid at de liige burde tabe sig bare 5 kg? :) Men træning er godt ja! og helt sikkert vejen frem. Du kan tro jeg også vil heppe på dig så :)

    SvarSlet
  5. Hvor høj er du og hvad ligger du ca på i vægt?
    Synes du har en smuk krop :)

    - Nana

    SvarSlet
  6. Hej Nana! (Flot navn i øvrigt :)). Tusind tak skal du ha'! Jeg har besluttet at svare på dit spørgsmål i et nyt indlæg, sammen med nogle andre spørgsmål jeg har fået. Håber du kan bruge det :)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner