mandag den 19. december 2011

Julefest med Undervisningsministeren

I fredags tog jeg jo den lange vej til vores store hovedstad, for at optræde til Undervisningsministeriets julefrokost. Hvilket jeg havde været ret så spændt på. For er de mon bare nogle tørre kiks, i jakkesæt, derovre i departementet? Det skulle heldigvis vise sig at være en fest!

Først var der videoblog fra tidligere minister Bertel Haarder, der ønskede god jul, og forsikrede, at han nok skulle vende stærkt tilbage på posten. Dernæst var der tale og fællessang (jo jo, sku'!) ledsaget af nuværende undervisningsminister Christine Antorini. Hun havde selv skrevet den, sangen. Eller som hun sagde: teksten ville nok få 02 på skalaen, men indholdet derimod var lige til en 12'er!

Så spillede vi ellers op til dans med Funkarella, og her kan jeg så afsløre, at selv embedsmænd kan finde ud af at skråle med på I Will Survive på en god aften og moonwalke til gamle Michael Jackson hits. Fedt :)

Bagefter tog vi med videre til deres after party, hvor Rosa Lux var hyret som DJ og der var fri bar for alle pengene. Win! Her var festen lagt sammen med flere departementer og ministerier, og det var altså en rimelig spøjs oplevelse, at se spindoktorere og andre godtfolk fra de høje samfundslag kaste shots i svælget og danse til Medina. Men en fest - det var det!

Her følger lidt billedespam:

1. Rosa Lux giver den gas bag pulten. Rosa Lux har lavet sangen "Min Klub" sammen med Alberte, og af en eller anden mærkelig årsag troede folk, at jeg var Albertes datter. Øh...nej?!



2. Glade embedsmænd og koner på dansegulvet.


3. Min glæde var ekstatisk, da jeg fandt barens sejeste mixer: Frem Klar Cola! Så bliver det altså ikke mere old-school.


 4. Glad Nanna på dansegulvet.


5. Mere glad Nanna.
 


7.  Roadtrip på vejen hjem mod Aarhus igen. Dagen derpå. Med en reperationsbajer i hånden, cheddar oste chips, skyfri himmel og solskin lige ud af motorvejen. Fik helt forårsfornemmelse og pixi-lykke i maven.






Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner