fredag den 30. december 2011

Mod Kbh

Imorgen er det nytårsaften. Hvis i nu ikke sku ha opdaget det (som om!) og i år skal jeg for første gang holde det i den store stad. Så tasken er pakket med kjoler og fjollede hatte og DSB kører mig lige nu trygt over sundet. Jeg har i øvrigt et af mine nye udsalgs fund på fra samsøe samsøe, som i måske kan ane. En fin, pink strik, præcis som jeg har ledt efter i et par måneder efterhånden.

Jeg har i øvrigt fået trænet endnu en omgang med Nike Training Club. Er nu oppe på træning 3 dage i træk. Det er dæleme længe siden det er lykkedes! Har også pakket sko og træningstøj så jeg lige kan nuppe en omgang imorgen inden den store aften. Den app er altså intet mindre end fantastisk. Og ja. Den virker altså. Synes sku allerede mine baller har fået sig et lille løft. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner