mandag den 19. december 2011

Jeg har ikk' lavet penge - jeg har lavet bachelor!

Hurra! Kl 12.00 brød jeg officielt mit eksil fra omverden og afleverede mit bachelorprojekt. For de af jer, som ikke ved det, så læser jeg Medievidenskab på Aarhus Universitet. Opgaven jeg har skrevet handler om sociale medier, og hvordan de som en kommunikativ genre ændrer vores måde at være sammen på, vores fællesskaber og vores identitetsprocesser. Hamrende spændende! Her ser i lige forsiden:


Det betyder også, at jeg nu har juleferie indtil - og hold nu fast - d. 1 Februar! Det skyldes, at jeg har fået overstået alle mine eksaminer ret hurtigt på dette semester. Normalt har man ellers sjældent overhovedet juleferie som studerende. Men nu er jeg en fri fugl. Og det skal selvfølgelig fejres! Så i aften står den på dans og drinks med mine studiekammerater og jeg GLÆDER mig :)

Det betyder også, at jeg endelig har ordentlig tid til at blogge igen. Så husk at kigge ind! Jeg skal nok bombardere jer med indlæg. Ama'r og halshug.


Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

  1. Godt gået - og held og lykke med den!
    Glæder mig til at høre meget mere om det :-)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner