søndag den 4. december 2011

Zzz


Kære læsere. I må undskylde mit fravær de sidste par dage. Det skyldes, at jeg har været så hamrende travlt optaget, med alverdens spændende ting, at jeg simpelthen ikke har haft tid til at dyrke mit online jeg (læs: jeg har været alt, alt for fuld de sidste par dage, til at foretage mig noget som helst konstruktivt).

Den har altså stået på ren festivitas de sidste mange dage, og med frygt for at lyde som en semi-gammel-rødvins-alkoholiker-med-blå-tænder: men hold nu op hvor har det da været sjovt!

Til gengæld har jeg husket at dokumentere det meste af min færd rundt i livet, selvom jeg stadig synes det er lidt svært, det der med at skulle 'dokumentere' alt på billeder (læs: jeg glemmer det. Særligt i min brandert). Derfor lover jeg at opdatere jeg på resten her i aften. Så husk at tjekke ind!


Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner