mandag den 21. november 2011

Drømmekrop



Jeg har et ægte girl crush. Sådan helt misundelsesagtigt fascineret af en dame. Jo jo. Hun hedder Kenza og har en af Sveriges mest læste blogs med over 100.000 besøgende. Hver dag. De der svenskere kan altså bare et eller andet.

Ikke desto mindre er hun indbegrebet af en smuk, lækker og utrolig flot kvinde med en killer body to die for. Og selvfølgelig behøves hun ikke gøre noget særligt for den - nej nej, hun äter rask væk godis og chips i en lind strøm og går højest en tur med sin lille hund. Selvfølgelig. Sådan har gud jo oprettet verden så retfærdigt.



Jeg kunne dog også godt tænke mig sådan en drømmekrop. Jeg er dog bare godt klar over at den ikke lige dukker op ved at kaste M&M's i gabet (Sådan som jeg ellers har forsøgt mig med i de sidste par uger. Not my luck. Desværre).

Så nu har jeg altså besluttet, at jeg vil gå igang med verdens historisk set mest umulige projekt som kvinde: at blive tilfreds med min krop. Halleluja!

For ligesom at illustrere for jer, hvor hamrende laber jeg vil blive, har jeg lavet et motivationsbillede.
Prøv lige selv at se hvor godt Kenza's krop klæ´r mig!


I kan jo så passende være mine slave-piskere, der holder mig i ørene. Mine online personlige trænere.

Og som træningsguruen Chris MacDonald har udtalt i en spinningtime engang: "The more you sweat during training, the less you bleed during war". Øøøh. Jo jo Chris.

Så derfor er der vist bare at sige: sæt i gang!




Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner