torsdag den 10. november 2011

C H A N E L


"A girl should be two things: classy and fabulous"
- Coco Chanel

Min fascination af Coco Chanel er uendelig. Damen, designet, de to C'er. Mit højeste ønske på fremtidens shopping seddel er uden tvivl en klassisk sort Chanel 2.55 taske. Lige pt står jeg bare ikke lige har 30.000 til overs (det siger min bankmand ihvertfald). 

Men derfor kan man jo godt forkæle sig selv lidt, imens man venter på 6 rigtige i lotto. Personligt mener jeg ikke at Chanels skønhedsprodukter er hverken værre eller bedre end så mange andre på markedet. Tilgengæld har de en unik evne til altid at lave sæsonens it-produkter eller de ultimative klassikere. Og så er der altså noget helt særligt over at forskønne sig med Chanel. Det bliver bare ikke mere feminint og lækkert. 
Derfor mener jeg også, at enhver kvinde bør unde sig selv mindst ét Chanel produkt på skønhedshylden. Ren luksus. Ren forkælelse. Om det så er på spray, tube eller lak. Min beskedne beholdning ses her og som i kan se er der masser af plads til udvidelse i sortimentet: (vink vink med en vognstang - jeg har fødselsdag imorgen)


Og husk nu: Marilyn Monroe sov i Chanel Nr. 5! Hvis verdens største sexsymbol brugte Chanel, burde du så ikke også?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner