torsdag den 24. november 2011

Print print print

I forlængelse af min bekymringer om den nye baby, Iphone Oda, og hvordan hun nu skal klare sig ude i verden, har jeg kigget på nogle forskellige beskyttelsesmuligheder. Umiddelbart har jeg ikke været den store fan af covers og cases, da dem jeg har set, indtil nu, har været klodsede og grimme og på ingen måde forskønnende for apples ellers så fine design. Jeg vil ha' æstetik!

Igår faldt jeg så over Julies blog, som havde linket til en rigtig god side. Nemlig society6.com.
Og her kan man da tale om design muligheder! Society6 har over 1000 sider med alverdens prints, som er både sjove, flotte eller super cool.

Her er et par stykker jeg overvejer:




Deres tusindvis af prints kan også fåes på t-shirts og som billeder, lige til at smække op på væggen.
Jeg står overfor at re-dekorere mit værelse lidt, nu hvor de nye roomies flytter ind, og jeg kunne derfor også sagtens finde på at bestille et par billeder til væggene herhjemme.



Især denne lille serie af Paris vs New York er jeg ret vild med:




Priserne er i øvrigt til at betale. Mellem 15 og 20 $. Og så er der endda free delivery world wide om mandagen.

Har du også lyst til at kigge forbi society6 og deres prints så kan du finde deres shop lige her


Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner