lørdag den 19. november 2011

Forvandling 2008-2011

ADVARSEL: DETTE INDLÆG INDEHOLDER URIMELIGT MANGE BILLEDER!

Suk. Selvom jeg nu er blevet 24 år, er det stadigvæk rigtig svært at blive voksen. Og gammel. Min far siger man først er rigtig voksen, når man er blevet for gammel til at drikke dårlig, billig rødvin.
Hmmm.
I så fald er jeg semi gammel. Jeg er dykket ud af Netto's liter papvin til 17,95 ihvertfald. Så er jeg altså cirka en køber-vin-på-flaske-til-max-49-kroner-agtig gammel. Shoot. Det kan åbenbart blive dyrt og blive gammel!

Anyways. I nostalgiens glemmer dykkede jeg ned i billedarkivet og fandt de her til jer. Synes det er meget sjovt at se ens forvandling gennem tiderne. Fra ung og frodig teenager til...øhm..nu?

Fra min sidste tid i 3.g, på ferie i Barcelona og som student. 19 år gammel. Forår 2007.




På 6 ugers backpacking i Thailand og lige fyldt 20 år. Vinter 2007.



Flytter hjemmefra i egen lejlighed og leger rigtig voksen for første gang. Besøger Barcelona igen. Forår 2008.


Får lavet hammer dyre extensions hos Djarling hos Cha Cha Cha. Og elsker det lange, nye hår! Tager også et smut til Grækenland på ferie. Sommer 2008.



Rejser ud i verden til London og Mozambique. Oplever ægte Afrikansk bryllup, som eneste hvide brudepige. Efterår 2008.


Klipper al håret af. Helt af. Har ikke været så korthåret siden jeg var 3 år. Vinter 2008. 21 år.



Nyder sidste del af mine sabbatår på musik-daghøjskolen Frontsession og lever det søde liv med alle single veninderne. Forår/sommer 2009.



Begynder på Medievidenskab og kaster mig ud i studietilværelsen. Efterår/vinter 2009. 22 år.



Går igennem en rigtig hård tid, men kommer stærkere ud på den anden side. What does not kill you makes you stronger. Som man siger. Forår/sommer 2010.



Jeg bliver kæreste med den bedste mand i verden og rejser til Allicante i efterårsferien. Det er første gang jeg flyver alene og føler mig pludselig meget voksen. Efterår/vinter 2010. 23 år.



Kommer med i Funkarella og genoptager sang og musik igen. Vinter 2011.


Nyder en tiltrængt sommerferie på Roskilde Festival, i Hamborg, i Skagen, på Skanderborg Festival og på Mallorca. Sommer 2011.


Og nu? Ja. Der kan i jo bare følge min blog, ikk? (PR stunt 4 the win!)


Follow me on Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du smuk! :-) Rigtig fin blog, følger dig nu!

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Sandra. Tusind tak skal du have :) Jeg har også lige kigget på din blog. Du er da også selv ret flot :) Kan se vi begge elsker at være blondiner :)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner