onsdag den 30. november 2011

Inspiration: Elin Kling

Hvordan ved man om man har god stil?

Den vise dame, Coco Chanel (jeg har et særligt forhold til Chanel, som i kan læse her) sagde meget klogt engang: "Fashion fades, only style remains the same". Og det illustrere disse billeder utrolig godt.

Elin Kling er et svensk mode ikon, som startede med at være en lille, ukendt blogger, og som nu dominere den internationale mode scene med kollektioner, stylings og eget magasin.

Billederne af hende har ligget i min inspirations mappe på computeren siden Maj 2009. Altså 2,5 år gamle er de nu. Men stadig den dag i dag, når jeg ser dem, tænker jeg; det er dælme god stil!
Elin var især inspirerende dengang hun stadig var upcoming, fordi hendes budget var til highstreet mere end design, som det er i dag. Alligevel holder Elins stil 100, netop fordi det er hendes egen. Og det er gennemført. Go Elin!

















Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

  1. årh hvor jeg elsker hendes stil! :o super fedt!

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner