fredag den 18. november 2011

Rockstar Tonight!


I aften står den i musikkens tegn, da jeg skal ud og lege rock mamma 4 real. Sanne Salomonsen har ikke levet forgæves. Jeg skal ud og spille med mit band Funkarella. Det er altid en fest! Vi spiller funk, pop, disco og alverdens gode danse hits. Jeg glæder mig!

Jeg har sunget i rigtig mange år og da jeg var lille var drømmen da også at blive pop prinsesse. Stærkt inspireret af Spice Girls og Britney (altså før hun blev kronraget og gik nuts). Musik, og det at synge, gør mig altid så glad :)



Du kan besøge, og like, mit band Funkarella på Facebook her. Og har du lyst til at danse fødderne af med en jule øl i hånden, så kom og hør os på Bridgewater d. 9 December. Eventet kan tilmeldes lige her og her.

Ha' en rigtig god fredag aften derude!

Rock'n'Roll!


Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner