mandag den 21. november 2011

New In: Iphone 4S

I nat gjorde jeg noget, som i min optik, er lidt stort.
Jeg klikkede nemlig en ny telefon hjem. Iphone 4S er nu på vej til mig med posten. Oh yes!

Jeg er ellers af den gamle skole. At man bruger sin telefon 'færdig', til den simpelthen ikke kan mere. Til den dør. Finito. Slut. SÅ må man købe sig en ny, i al beskedenhed. Som fx dengang jeg tabte min nokia i en kande vand. Eller dengang min samsung blev kørt over af en bil. Og selv da, prøvede jeg rent faktisk at redde dem til forsat brug. (Jeg kan i øvrigt afsløre, at en klaptelefon kan blive riiimelig flad efter en tur på en stærk trafikeret vej).

Derfor har jeg heller ikke haft så forfærdelig mange telefoner, og kun skiftet dem ud når det virkelig var nødvendigt. Indtil igår nat, altså.

Men min gamle ipod er ved at dø, og jeg kunne godt bruge en sej smartphone til at opdatere bloggen med on-the-go og min egen telefon er simpelthen al for upålidelig. Ja ja. I kan nok høre det, ikk?

Så jeg håber vi får et langt og lykkeligt ægteskab, mig og Iphone Oda (et eller andet skal den jo hedde!)

Se selv hvor flot hun er, som hun står her med sine venner:












































Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner