onsdag den 9. november 2011

En jyde i staden


Det startede ellers så godt. Mit trip. Til den store stad. Nu skulle jeg dælme over og vise dem, sku' jeg! Coolness faktoren var bestilt og hipster attituden pakket i tasken. Oh year, baby, light my fire!

Det starter også skide godt ud. Se selv hvor hårdt jeg poser. Det er jo ikke for ingenting at man har set 12 sæsoner af Americas Next Top Model, vel?


Jeg var rigtig ude og gøre mig til på min nylånte, dueblå, københavner-chikke cykel, og spurtede derfor hen, som det første, til de nye Torvehaller. Dem har jeg nemlig læst om på politiken.dk. Og det skulle altså være rigtig smart og hipt! Her fandt jeg så min nye fascination for skinker. Og big-size pølser. De var jo større end min arm jo!


Jeg var også ude og prøve voldsom vild kaffe på Kent Kaffe Laboratorium. Endnu mere hipt og cool, siger jeg dig. Her blev kaffen nemlig brygget på noget der mindede om en overdimensioneret spåkugle. Made in China. Selvfølgelig. Meget fysik-nørd-møder-Nescafé-agtigt. 


Men herfra begyndte det så at gå ned af bakke. Sådan rimelig støt, faktisk. Jeg kom nemlig i den forbandede uheldige situation at mit ene øje stod af. Smittet med hipster-titis (læs: øjenbetændelse). Dette resulterede i en hel ny type accessory i mit liv. Må jeg præsentere; KLAPPEN!


Som i kan se, var jeg trods alt så heldig at få den i matchende farve til mit outfit. Pyha. Ellers havde jeg da for alvor følt mig dømt ude!

Jeg forsøgte også at worke den - klappen - med lidt attitude. Bare for at give den lidt kant, ikk?


De indfødte - københavnerne altså - var meget imponerede. De kiggede i hvertfald meget. Men okay, nu var det så også Halloween i sidste weekend. 

Min plan om at mouthdroppe den KBH'ske incroud gik i hvertfald.... So so. Men det ER dælme også svært at navigere med et handicappet syn og promiller i blodet på én gang. Der var ikke så stor forståelse når jeg trådte damerne over stiletten med min størrelse 40 fod. Eller når jeg skvættede til fyrenes fadøl i baren. Så derfor, kære læsere, tog jeg altså den nemme udvej: jeg sagde bare jeg var blind. Undskyld mor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner