torsdag den 3. november 2011

"Hej Chef, jeg er syg i dag"



Nu var det ligesom meningen, at jeg idag skulle vise jer min lækre stil og virkelig få sat triumph på den her blog; "nannajenner - nu som det nye kid på bloggen (kids on the block, get it? Det er sjovt, fordi det er leg med ordene, ikk? Altså en reference til et udtryk i 90'erne, ikk? Og verdens første boyband også! Som absolut INGEN kender idag......ja okay) 


Hmm - sidespring.


Nåmen, så skete der bare lige det, at mit friske, vel-udhvilede, anti-syge-jeg, altså ikke valgte at stå ud af sengen i morges. Og hvorfor så det spørger du? Jo, det var såmænd fordi at en fåcking DÆMON af et efterårsmonster har overtaget min krop! I shit you not. Og alle ved jo her i Danmark, at man absolut ikke kan vise sit smukke visage frem, når snotten løber ned af hagen. Sååååå - det må sku' lige blive en anden god gang i ser mit modeblogger jeg. Men det kommer! Jeg lover!


I mellemtiden, kære læser, skal i da ikke snydes for at komme herind forgæves. Derfor giver jeg jer her et flot "Dagens" fra en fuldemåne aften i Oktober måned. I 2007.





Nu tænker i nok først: "hold da op, en farverig stropbluse!" - Og ja, jeg skal da heller ikke være bleg for at indrømme, at jeg selv har malet den med selvlysende neon farver.


Ser i, anledningen var nemlig at jeg var til Fullmoon Party på festøen over dem alle; Koh Pha Ang i Thailand (Jo far, det var en meget vigtig del af min store dannelsesrejse i verden da jeg var ung!).
Så jeg var faktisk helt utrolig hip på denne aften i mit liv, sammen med de 10.000 andre neonfarvede mennesker. 


At dette så er det eneste reelle minde jeg har tilbage fra aftenen gør ikke billedet mindre værdifuldt, da jeg vandrede ned på stranden og slugte 2 buckets (Thailands svar på en Jägerbomb i spand!) og pludselig blev så træt, så træt, at jeg da liiige skulle have en lille lur. Bare en lille bitte én. Jo jo...... Da jeg vågnede igen var solen for længst stået op og månen gået ned og årets fest vældig flot overstået. Uden mig. Pyt skidt. Jeg havde da også kun planlagt det i et halvt år. 


Jeg tog eddermame mig billeder af månens udvikling op til!



Nåmen nu vil jeg søbe lidt i min absolut yndlingslast nr 1 - min guilty pleasure - REALITY TV! (Nævn et program indenfor de sidste 10 år, og jeg græder hvis jeg ikke har set det)


Over and Out.


Snøft.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner