mandag den 14. november 2011

Tip!



Jeg ELSKER alverdens dulle-produkter. Jeg aner faktisk ikke hvor fascinationen stammer fra, da min mor altid har været meget 70'er au-natural typen. Men ikke desto mindre har jeg samlet på skønhedsprodukter gennem MANGE år! Det er til tider næsten en mini-besættelse. Liiige prøve et nyt produkt. Liiige teste en ny mascara. 

Men det er jo desværre ikke en hel billig mani, jeg der har fået påduttet mig. Derfor køber jeg også mange af mine produkter online, da det oftest er 50 % billigere end i de danske butikker. 

Dog findes der en enkelt butik her i Århus, som er det rene slaraffenland for beauty-junkies. Nemlig Beautycos på Nørregade. De har alt - ALT siger jeg dig - indenfor hår produkter. Lækre frisør hår produkter, that is. Bare ikke til frisør pris. Så da jeg i dag fik dagens tilbud fra Downtown.dk blev jeg sku' glad - der kan man nemlig købe et værdibevis til netop Beautycos på 200 for 100 kr. Med andre ord: 50 % rabat på alt i hele biksen! 

Sådan et godt tilbud kan jeg nu ikke lade min næse gå forbi. Og i andre skal da heller ikke snydes! Så klik HER hvis du også har et svagt hjerte for labre produkter til få penge. 

3 kommentarer:

  1. Well, hello Lasse! Nu bliver vi konkurrenter :) Jeg blev jo nød til at kaste mig ud i det her efter 3 års betænkningstid. Plus jeg vil jo gerne være lige så sej som dig!

    SvarSlet
  2. Det var lang betænkningstid! Vi bloggere er kollegaer, ikke konkurrenter ;) hehe.. tror snildt du kan blive lige så sej som mig!

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner