onsdag den 16. november 2011

Gode gaver

I fødselsdagsgave var jeg så heldig at få nogle ret så fine ting af mine veninder. 




Graphite er et hit til alle julefrokosterne og nytårsaften eller som et festligt indslag til et all black outfit. Det er oftest svært at finde glimmer-lakker som lægger sig pænt, men denne gør. Med et helt fint diskret glimmer i sølv. Hvis man da kan tale om at glimmer nogensinde bliver diskret. 

Farverne ser i her med to lag på:



Jeg fik også et par seje pistol øreringe fra Moss Copenhagen, som jeg har haft luret på, samt et gavekort dertil. De har så fine smykker derinde, så jeg glæder mig til at få endnu et i samlingen.


Slutteligt fik jeg en ring fra SamsøeSamsøe, som ganske rigtigt er helt i min stil. Rå og rock chick agtig. Men jeg er dog lidt i tvivl om størrelsen af ringen. Jeg ved ikke om den er lige voldsom nok til mig, Skal ned og kigge i Samsøe en af dagene tror jeg. Men flot er den.


Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner