onsdag den 23. november 2011

ASOS - et designer mekka

Lad  mig først få det på det rene: jeg elsker asos.com. Jeg har handlet nogle af mine bedste kjoler gennem tiderne der og igennem mange år har det været min favorit online shop.

Når det så er sagt, så må jeg også sige, at Asos virkelig forstår at gå all in nogen gange. Og jeg mener virkelig ALL IN. De der designere, ikk? They crack me up! Hvis man har en dårlig dag, så skal man bare gå ind og lede lidt i asos' smykke afdeling og voila - så er der sku' gevinst.
Her er hvad Asos byder på, blandt andet, i øjeblikket.

Asos' designere har set Mad Men. Så Asos' designere ved, at det ultra feminine er på mode i øjeblikket. Derfor har Asos' designere selvfølgelig lavet det ultimative kvinde smykke. Må jeg præsentere - Læbestift ringen!



Ikke nok med at det er en læbestift. Det er samtidig en nuckle ring - mere rocker feminint bliver det sku' ikke. Og så kan man jo lige gå og 'lege' at man tager læbestift på, fordi den hænger lige der ved hånden. Det ser garanteret også pisse sexet ud. Mmm. Ja.

Asos har i øvrigt også en anden nuckle ring på markedet i øjeblikket. Den er også rimelig tydelig i sit budskab:

Jeg mener, det er dælme også tit jeg bare står i en situation og ikke ORKER at bevæge min mund og udspytte ord. Så er det sku' da praktisk at jeg bare kan give dem min højre hånd lige i fjæset. Talk to the hand, cause' the mouth won't talk. Bitch.

Asos' designere har også total styr på det der med at være street. Yo yo yo. For hvad er street? BLING! Men hvad er mere street? BLING PÅ TÆNDER!


Og så i guld. Selvfølgelig.

Det er heller ikke gået Asos' designere forbi, at det der med dyr er rimelig hipt. Så derfor har Asos også et væld af dyre smykker, til dig der craver at udleve din helt egen udgave af Animal Steve på kroppen.
Vi starter i den bløde ende med en hund.
Nååå. Tænker man først. Den er da egentlig meget sød, ikk? Men nej. For så prøv lige at tænke igen! Det er ikke bare en hund. Det er en GRAVHUND. Hvor bad ass cool, synes du selv lige det er, at gå rundt med Prins Henriks og Dronning Margrethes yndlings kreaturer på venstre ringe og lange finger? Nej vel? Godt så.

Men Asos' designere ved jo også godt, at det godt må være lidt råt. Og et rimelig råt dyr er jo krokodillen. Det er bare ikke super festligt, med sådan en kødæder. Så hvad gør man så? Man laver da bare en croco-fucking-cocktail-ring der siger spar to!

Helt seriøst, ikk? Jeg tror selv Nik & Jay ville være misundelige på alle de diamanter.

Men Asos' designere stopper ikke her. Næ nej, siger jeg. De går jo all in. Der skal jo også være dyr til alle slags mennesker. Også de knap så rå typer. Derfor har Asos' designere lavet noget hvad jeg vil kalde årets smykke. Intet mindre. Se selv:


Hvad er dog det på hendes hånd, tænker man først. Er det en bille? Er det en kakerlak?
Næh du. Asos' designere er vildere end det. Det er en gigantisk FISK!


Og her må jeg bøje mig i støvet for Asos' designere og deres behovsafdækning. For hånden på hjertet - hvor mange gange har du ikke lige haft tøj krise og stået og tænkt: Øv altså! Hvis jeg dog bare havde en overdimensioneret fiske ring at tage på lige nu, så ville ALT være reddet!

Og de bliver ved, Asos designerne. For de har jo også opdaget at det der med skjorter til damer ser ret så fint ud. Men hvorfor så ikke lige take it to the next level, hva? Og det har de selvfølgelig gjort. Asos' designere. Så her kommer det jeg har valgt at kalde for ko-kraven.



Den er jo totalt tyr-die-for! (tryk på den røde knap lige her)
Personligt tænker jeg, at den vil være perfekt på de dage, hvor jeg står ud af sengen og bare føler rigtig meget for at ligne en af dem fra Zulu Kvægræs. For det gør man jo tit.

Asos' designere er også godt klar over, at skelet hoveder har været det helt store i et stykke tid. Men de har også hørt rygtet om, at det er ved at være liiidt outdatet. Blevet lidt for mainstream. Derfor har Asos' designere selvfølgelig da bare opdateret deres version af skelet hovedet igen:

Her er Asos' designere jo virkelig forud for sin tid, hva? Prøv lige at SE de øreringe der!... Okay? Du kan ikke helt forstå designet?....Nå? Du synes det er lidt svært at se hvad de forestiller?
Jamen til den knap så skarpe læser kan jeg da med mit falke blik nemt fortælle dig hvad du ser på.
Det er da selvfølgelig et par skelet hoveder forklædt som påskekyllinger, mine damer og herrer!
Jo jo. Lige fikst overstrøet med et par simili-sten. Of Course.

Nogen gange kan man dog godt blive lidt i tvivl om, hvorvidt Asos' designere løber lidt tør for inspiration. Og bare springer ud i det første det bedste. Eller om der seriøst sidder nogen derude i verden, som smadder godt kunne tænke sig en halskæde med hænder. Der holder en sten.


Really? Kvæler halskæde?

Og sådan kunne jeg blive ved og ved. For Asos' designere er virkelig genier uden ende, når det angår opfindsomhed. Der er ikke den ting, det dyr, eller den kropsdel, som er for fin til Asos. Næh du.

Derfor ser jeg også enormt meget frem til næste sæson, hvor Asos' designere forhåbentligt præsentere styles som eksempelvis 'numse-ringen' eller 'dværg hamster halskæden'. Det bliver et hit!

Oh, I love you Asos!  




Follow me on Bloglovin'

2 kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner