mandag den 21. november 2011

Essie til ingen penge



Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker dulle produkter. Og især til en god pris. Jeg er personligt ret glad for Essie neglelakker, da de holder rigtig godt, er nemme at lægge på neglen og så har de bare usandsynligt mange flotte farver!

Derfor vil jeg da bare lige tippe om, at man p.t kan få Essie til kun 29 kr pr stk på billigvoks.dk. Der er over 80 forskellige farver at vælge imellem, og så har de endda lige skrevet en lille kommentar til hver enkelt farve, så man bedre kan skelne imellem dem. Det er både hammer billigt og god service!

Klik lige her for at komme til billigvoks' fremragende dulle tilbud.


Follow me on Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. En af mine veninder tippede mig i går om lige præcis dette tilbud på Billigvoks - jeg blev ellevild og bestilte 9. Det er et knaldhamrende godt tilbud, og meget svært at stoppe med at trykke 'køb', når de er så billige! (:

    SvarSlet
  2. Hej Julie! Haha - I know the feeling :) Jeg købte også selv 3 og min rumbo købte vist 9. Så Essie beholdningen bliver virkelig forstørret i huset nu :) Har i øvrigt lige kigget på din blog. Rigtig, rigtig fin blog i øvrigt!

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner