onsdag den 16. november 2011

Leopels - Fuskpels



Jeg elsker det svenske ord for uægte pels. Fuskpels. En rigtig snydepels, altså. Nå. Sidespor. 
Jeg fandt de her billeder på min computer igår, og blev straks helt gen-forelsket i min leo-fusk-pels. Jeg havde helt glemt hvor fin den egentlig er. Problemet er bare, at smarte her (læs: mig) i en flot brandert til Aalborg Karneval har fået den oversprayet med lange, blå striber med et hårfarve produkt. Jep. Og mig bekendt har de store modehuse ikke sendt delvis blå leo ned af catwalken i denne sæson. Dammit!

Det kræver vist en Vanish. 'Stol på pink, farvel til pletter'. Som Lotte Heise ville have sagt det i de gamle reklamer. Jeg håber bare kære Lotte har ret. Åh. Jeg vil jeg have min fuskpels tilbage! 

Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner