torsdag den 24. november 2011

H&M Look

Da jeg i dag var nede at befamle Marc Jacobs taskerne, hoppede jeg lige et smut ind i H&M på Storetorv.  De har en masse fine ting i øjeblikket. Derfor ku' jeg heller ikke dy mig for at prøve lidt.

1. Rigtig fin top i sort/hvid. Det øverste rygstykke var også hvidt og det nederste var sort.


2. Jeg leder i øjeblikket efter den perfekte skjorte. Denne her var et godt bud, men dog lige gennemsigtig nok i stoffet.


3. Skjorte bluse uden ærmer. Lang længde, med slids i siden. Den endte jeg med at købe.


4. Jeg elsker rød og farven på denne strik var helt perfekt. Men den var liiige kort nok. Desværre.

 

5. Kjole i bløde, tynd strik. Asymmetrisk i længden og med drapering foran, samt høj hals.

 

6. Virkelig sej højtaljet nederdel med frynser. Så cool. Men jeg ville nok aldrig få den brugt.

 

Jeg købte også et tyndt læder armbånd og en masse tynde sølvringe i forskellige størrelser. 
Og så blev jeg fristet af noget helt andet. Men det vender vi tilbage til i et andet indlæg.


Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

  1. Mange tak! :-) dog synes jeg at skjorten er lidt for kort til det jeg søger :-( Det er svært at finde den perfekte skjorte!

    Unversbys.blogspot.com

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner