tirsdag den 22. november 2011

Godnat



Kære læsere.

Beklager mit store fravær idag, men jeg har været optaget af at speeddate 9 søde damer og en enkelt bøsse til vores lejlighed. I pendulfart med 30 minutters mellemrum har vi fremvist værelser og smalltalket i det uendelige, for at finde to passende nye medlemmer til Bissens familien. Hårdt, men rigtig sjovt. Og hold nu op hvor er det en speciel situation at være i. Total X factor agtigt: "Hej, hvem er du så og vis os lige hvad du kan og hvorfor vi skal vælge dig". Og hvor er det også svært at vælge! De er jo alle sammen så søde, og hvis det var muligt, ville jeg ønske de jo alle sammen kunne flytte ind. Så ville huslejen da også for alvor blive lav! Men ak. Jeg bliver vist bare nød til at finde min indre Blachmann frem.

Det er ihvertfald en meget træt Nanna Jenner, som nu ligger i sin seng og vil se lidt tv. For Lækker til Love. Ja tak! Jeg mødte i øvrigt Søren, en af deltagerne derfra, oppe i Skagen i sommers. Men han var meget mærkelig. Kaldte sig for Ib. Men jeg gennemskuede ham hurtigt. Jeg mener, der er jo ingen reality stjerner som med respekt for sig selv ville kalde sig for Ib!




Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner