fredag den 18. november 2011

Movember


Alle snakker om det. Movember mig her, Movember mig der. Og derfor skal det selvfølgelig også omtales på nannajenner. Med på beatet, right?

Kort fortalt er det noget med at nogle stive aussie-boys sad på en bar med sand i håret og øl i maven. Det gik op for dem, at de sku' var blevet trætte af at surfe. Derfor drak de grav øl. For man kan jo ikke lave andet i Australien end at surfe. Som alle genier her i verden ved, så opstår de geniale tanker først ud på de sene nattetimer efter halvanden til fem flasker rødvin. Således beruset fik én af de australske dudes et wake up call by wonders:

Dude 1: Yo Man! Vi ska' sku' da redde verden!
Dude 2: Helt sikkert! Total god idé! Awesome!
Dude 1: Men hva' ska' vi så gøre, dude? Jeg er kun ekspert i kænguruer og våddragter.
Dude 2: Jeg ved det! Vi gror sku' da et mustache. Det er alle damer vilde med.
Dude 1: Mere awesome! Og så redder vi verden ved at....ved at...
Dude 2: Fuck it mate, det finder vi ud af senere. Gro nu det skæg for helvede!

Ideen er jo pisse god. Intet mindre. Heldigvis fandt de to australske venner ud af, at den mest dødelige form for kræft i verden, for mænd altså, er prostata kræft. Holy b'jesus! Og så forstår man jo hele det her Movember meget bedre. Jeg mener. KLUNKE KRÆFT! Det går jo virkelig ikke. Mandens bedste vens to bedste venner. No way, José. Derfor kan DU, kære læser, også være med til at redde de kære mænd fra at miste deres manddom.

Enten ved at deltage i det højt estimerede (og helt sikkert EU-godkendte) projekt "Have Sex With a Guy With a Mustache Day"fx i Aarhus lige HER (hvordan det fysiologisk lige redder mænd fra kræft er jeg ikke helt sikker på. Spørg eventuel læge).

Eller ved at donere penge til en mands kamp for at gro et skæg. Pengene går så til at støtte prostata-kræfts-forskning. Personligt har jeg valgt det sidste og sat min stemme på min favorit. Min kære ven, Morten Scriver: 


Morten er, ud over at være et helt igennem dejligt menneske, virkelig en mand der kan worke et overskæg. Og derfor har jeg doneret penge til Morten's Mustache. 
Har du også lyst til at hjælpe Morten så klik HER eller find din egen mandige moustache favorit lige HER.

Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner