torsdag den 17. november 2011

Lilla Lolita


Dagen er gået med fremlæggelse på uni og udvælgelsen af nye roommates. Jeg indrømmer gerne at det gør mig en lille smule magt-liderlig, sådan at få lov til at styre universet på et pixi plan. Men spændende er det. Desværre skal min yndlings Mai flytte fra vores lille bofællesskab og drage mod storbyen. Øv. Men det giver ikke desto mindre mange nye muligheder for at besøge staden igen og forsøge endnu engang at tildrage mig lidt coolness på den konto. Alt sker jo i københavn. ALT, siger jeg dig! (eller det har jeg læst på politiken.dk)

Idag har jeg igen kastet mig ud i det lune og hyggelige outfit. November, din kolde skid, synes at være temaet i min garderobe i øjeblikket. Men så er det jo godt man kan pose lidt indendørs :)








Follow me on Bloglovin'

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner