lørdag den 26. november 2011

Monki On Sale

I forbindelse med juleparaden i Aarhus var der jo også lige den kærkomne bonus, at alle butikkerne havde 'late night open' til klokken 23. Og de var i den anledning fyldt med gode tilbud! Og sådan noget går ikke Nanna Jenners næse uanfægtet forbi. Jeg havnede derfor i Monki, som havde 50 % på al deres strik og overtøj. Ikke dårligt!

Derudover arbejder jeg i øjeblikket på at skabe mig en rigtig god basis garderobe. Efter min store udrensning i klædeskabet er det nemlig gået op for mig, hvor absolut uduelig jeg er til at shoppe tøj. Jeg mener 75 kjoler og 1 par jeans? Ovenikøbet sat i kombination med at 90 % af den samlede beholdning primært består af party style items. Flot Nanna. Virkelig flot. Så nu er jagten altså gået ind på det mere praktiske tøj. Eller. Bare tøj man kan tillade sig at gå i på en almindelig mandag formiddag (hvad er der nu i vejen med lårkort glitter dress og pels? Hold nu mund Nanna!)

Her ser i et lille udpluk af, hvad der løb med mig hjem:

1. Blød, og ikke mindst varm, sweat shirt med tiger print. Casual, men stadig rå. Den skriger nærmest Nanna Jenner! (eller nu gør den ihvertfald)



2. Mit jeans udvalg trængte jo i den grad til en udvidelse. Jeg har altid, som sikkert så mange andre piger, hamrende svært ved at finde jeans der sidder godt. Kravene er, at de skal være behagelige at have på, ikke give muffin-top-delle og heller ikke koste en bondegård. Samtidig er jeg udstyret med et par ret så lange stænger, så der kræves også en hvis længde. Og til min store glæde opfyldte Monki alle kravene. Her får i lige min popo i fuldskærm (undlad venligst at bemærke lidt for synlig trussekant. Ups):


Modellen hedder Diana og koster kun 250 kr pr par. Det er dælme billigt for et par jeans! Derfor skyndte jeg mig også at hamstre dem i sort. Til den pris, så må man gerne. Ikk?

3. Jeg har egentlig allerede to vinter jakker. Begge i trenchcoat model i henholdsvis sort og camel. Klassisk og tidløst. Tjek tjek. Men jeg har længe sukket efter at finde en måde, hvorpå jeg kunne bruge min læderjakke noget mere om vinteren. En varm kappe til at smide ud over ville derfor være løsningen. Jeg har for et par måneder siden haft kig på denne kappe, men synes den var for dyr. Så med halv pris i butikken slog jeg altså til nu.



Jeg synes den er rigtig cool og jeg elsker læder detaljerne. Dog er den stadig med hjemme på en tænker. Den er nemlig lidt atypisk for mit normale valg af overtøj. Hmm. Det er sku' ikke nemt at købe praktisk!

Jeg endte også med at købe en strik med hjem i sort, som jeg i forvejen har i en nude pudder farve. Den er nemlig blevet brugt flittigt i de sidste par måneder, så jeg synes den trængte til en søster. Bare for at give den lidt aflastning.

Og NU må jeg da vist også hellere tage mig en kold tyrker og et shoppe-stop, hva? Eller ihvertfald bare indtil den 30. November, når der kommer penge igen :)




Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner