torsdag den 24. november 2011

S//Bar

Min fristelse i dag blev åbenbaret, da jeg gik i mine egne tanker og pludselig stod foran en ny butik i Århus. Shoe'Shi'Bar har åbnet en outlet på Guldsmedegade. Oh dear. Shoe'Shi'Bar er et af mine yndlings sko mærker. De laver hamrende gode kvalitets sko i de sejeste styles. Og så er de til at betale. Win!
Så derfor kunne jeg heller ikke lade være med at gå ind. Og komme ud med en ny, glitrende pose under armen.


De har den flotteste karry gule farver. Perfekt til at lyse et gråt eller sort outfit op. Og så sidder de bare rigtig godt på foden. MEN. Der er desværre et men. De fåes også i sort. Og sort går jo til alt. Og bliver ikke så nemt beskidte. Og holder i flere sæsoner. Og. Og. Og. Så den rare mand i butikken mente, at jeg hellere måtte tage de gule med hjem og teste dem først, og så kunne jeg bytte dem til sort, hvis jeg nu fortrød. 

Det er et svært valg. For de er simpelthen så coole i gul også.
Åh, hvilket I-lands problem.




Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner