onsdag den 23. november 2011

Drømmekøb



Hurra! Jeg har fået min nye iphone 4s. Den er SÅ fin og jeg er helt opslugt af at lege med den. W O W. Lige nu trykker jeg på alle knapper og funktioner og henter alverdens apps. Bare fordi jeg kan. Selvom jeg endnu ikke tør tage plastik filmen af på for og bagsiden. Det er jo som en lille baby. Helt skrøbelig og ny. Og med mine talenter for klatheder og platfingre er jeg umiddelbart, på papiret, en ret dårlig mor. Så jeg er meeeeget forsigtig (Super at have købt en telefon du nærmest ikke tør bruge. Flot Nanna).

Ikke desto mindre har det sat nogle tanker igang. Det der med at bruge en ordentlig klat penge på noget kvalitet og så virkelig blive GLAD for det. Det er ikke så dumt endda. Jeg tror det er vejen frem.

Derfor har jeg allerede luret lidt rundt omkring og fundet mit næste drømmekøb jeg vil spare op til.

Inde på Shopbob.com fandt jeg nemlig disse darlings:






Well hello, Mr. Jacobs! 

Begge tasker af god kvalitet. I klassisk look og style, men stadig sort og lidt rå, som jeg godt kan lide det. Og de kære mode eksperter, siger jo, at det er en investering. Og jeg begynder at tro på dem. Så jeg tror vist lige jeg skal en tur ned og besøge Marc Jacobs butikken imorgen og føle lidt på sagerne. Og så tror jeg allerede jule-ønske nr. uno er fundet.



Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner