søndag den 27. november 2011

New in: Silver Bullet Necklace

Jeg havde jo fået en rigtig fin ring i fødselsdagsgave fra min veninde, som jeg alligevel ikke helt følte var 100 % mig. Så derfor var jeg nede i Samsøe Samsøe for at tjekke ud hvad de ellers havde på smykke tapetet. Selvom deres udvalg ikke er verdens største, så har de nu alligevel mange fine ting. Efter lang tids overvejelse endte jeg ud med denne halskæde:




Den er fra Just Females smykke linje, Just Acces, og er både rå med sit pistolhylster, men samtidig også feminin med sin krystal sten. Jeg har tilfældigvis for nylig haft kig på en lignende halskæde online, så da jeg så den i butikken var den et oplagt valg. Jeg tror vi bliver gode venner :)



Follow me on Bloglovin'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner