onsdag den 2. november 2011

Velkommen til blog-cirkusset!




Stor applaus og fanfare!

( Tak, tak, tak )

Nu bumper jeg ind i blog'o'sfæren med 110 m/bit i sekundet, og håber på jeg lander nogenlunde sikkert.

Og hvem er jeg så?

Joooo - jeg er vel sådan én, som godt kan lide at lege lidt her i livet. Sådan én som gerne fjoller og klæ´r sig ud. Sådan én som godt kan lide at købe mange stilletter og dulle hele garnet op, men som samtidig godt kan lide en kold bajser på stadion med en omgang peanuts on the side.

Min blog hedder nannajenner - fordi det hedder jeg. Simple and plain!
Derfor vil bloggen også omhandle mit liv og alt det jeg roder rundt med:


- Musik, sang og koncerter (Jeg lever det vilde rock'n'roll liv - arhm - jeg sveder ihvertfald på scenen!)




- Træning, mad og sundhed (jeg er altid på kur, men skyller det ned med tequila i weekenden)



- Skønhed og dullegrej og alt hvad der gør én mere SuperModel end SuperBrugsen (jeg går rimelig meget op i mit udseende, men alle kan vel have sine dårlige dage)


- Og så har jeg et pisse spændende liv fyldt med sindssyge oplevelser (ergo jeg ender altid med at gøre mig selv til grin)


Så velkommen til nannajenner - jeg håber du kan lide det!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow nannajenner